guest ::
login
Space Pole Publications Server
Search
Submit
Personalize
Your alerts
Your baskets
Your searches
Help
Home
>
Science Articles
>
Peer Reviewed Articles
>
Controverse in de wetenschapsklas. Een dialogische en cultuursensitieve aanpak om student-leerkrachten voor te bereiden op gevoelige thema’s
> Access to Fulltext
Information
Usage statistics
Files
Controverse in de wetenschapsklas. Een dialogische en cultuursensitieve aanpak om student-leerkrachten voor te bereiden op gevoelige thema’s
-
De Schrijver, Jelle
et al
- published in VELON Tijdschrift voor Lerarenopleiders, 42 issue 4, pp. 95-102 (2021) - SCART-2023-0107
main
file(s):
2021_deschrijver_Velon
version 1
2021_deschrijver_Velon.gif (icon)
[12.98 KB]
02 Feb 2023, 12:49
2021_deschrijver_Velon.jpg (icon-180)
[17.31 KB]
02 Feb 2023, 12:49
2021_deschrijver_Velon.pdf
[191.72 KB]
02 Feb 2023, 12:49
Similar records